En av veteranene i velforeningen har tatt for seg bordene i Skålværhagen. Litt tidligere har det vært skiftet en god del av setene. Nå er alt som før var grått og trist, og noe flisete på overflaten, blitt slipet ned til friskt treverk. Alt er så innsatt med treolje. Da skulle hagen være vel skikket for å ta i mot nye gjester.
|